PRIESKUM SPOKOJNOSTI
Team Empathy Barometer
“Vizualizuje to, čo ste si doteraz možno len mysleli, alebo cítili.”
Prieskum spokojnosti je efektívny nástroj, ktorý dokáže zmapovať vnútornú klímu spoločnosti alebo tímu. Okrem klasických oblastí ako angažovanosť, komunikácia, spolupráca, pracovné podmienky, sa Team Empathy Barometer dokáže pozrieť do väčšej hĺbky prostredia.
Nakoľko dokážete vytvoriť pre svojich zamestnancov prostredie, kde sa cítia vypočutí, videní a vnímaní?
Prieskum sa spolu s vami pozrie aj na mieru empatie vnútorného prostredia a procesov. A taktiež to, ako ste na tom s napĺňaním základných potrieb ľudí u vás.
Kedy je na prieskum vhodný čas?
My povieme, že KEDYKOĽVEK. ALE VÝZNAM má len vtedy, ak máte úprimný záujem poznať reálny stav a ste pripravený meniť veci k lepšiemu. Častokrát sú to zmeny v spôsobe komunikácie alebo fungovania, ktoré nie sú spojené s vyššími nákladmi.
Prieskum vám vie dať hodnotné odpovede v situáciách:
-
- Zvýšená fluktuácia, nespokojnosť a otázka „čo s tým“
- Očakávaný rast firmy a zmapovanie aktuálneho stavu pred zmenami
- Príprava pred náročným obdobím a otázke “ako podporiť výkon firmy”
- Nastavovaní alebo zmene firemnej kultúry
- Preventívne pravidelné meranie a udržiavanie spokojnosti a angažovanosti zamestnancov a pod.
Ako si môžem predstaviť prieskum?
Prieskum sa skladá zo série tvrdení, ktorým zamestnanci prideľujú miernu svojho súhlasu/ nesúhlasu na škále. Ďalej tu nájdete otvorené otázky, sériu otázok start-stop-continue a otázku na eNPS (employee Net Promoter Score). Tvrdenia sa dopytujú na rôzne oblasti pracovného prostredia v závislosti od zadania spoločnosti. Vždy sa odporúčame pozrieť aj na angažovanosť, identifikáciu zamestnancov so značkou zamestnávateľa. A vďaka koreláciám priniesť hodnotné zistenia, ako tieto oblasti posilniť/ udržať.
Výsledným reportom získate informácie o stave vnútorného prostredia a najväčších vplyvoch na jeho kvalitu. Navyše tu nájdete cenné rady a návrhy, ako investovať vašu energiu tak, aby ste dosiahli želané výsledky. A v neposlednom rade aj zlepšili podmienky a pracovné prostredie ľuďom, na ktorých vám záleží.
Aký je postup realizácie?
- Rozhovor so zadávateľom, zhodnotenie stavu, očakávaní a cieľov prieskumu
- Príprava znenia prieskumu
- Príprava emailovej komunikácie a harmonogramu prieskumu
- Spustenie a manažovanie prieskumu (informácie, postup, link, pripomienka)
- Analýza výsledkov
- Prezentácia výsledkov a odovzdanie reportu
- Návrh ďalších krokov prípadnej našej pomoci na zmenách